Nejčastěji kladené dotazy
Kdy mi odešlete moji objednávku?
Objednávku odesíláme po jejím uhrazení (včetně dopravy = uzavření) do 5 pracovních dní. Pokud se slučuje více objednávek do jednoho balíčku, musí být všechny zaplacené, abychom balíček odeslali.
Jak UZAVŘU objednávku?
Pokud máte objednávku z našeho eshopu včetně dopravy, není potřeba nijak uzavírat, odesíláme automaticky po jejím uhrazení. Pokud však máte předobjednávku z FB či jste si ukládal/a objednávky u nás na hromádku, tak je pro odeslání potřeba uzavřít na našem webu v sekci UZAVŘENÍ OBJEDNÁVKY.
https://www.barevnesiti.cz/uzavreni-objednavky
Proč se platí poštovné zvlášť?
Poštovné se platí zvlášť z toho důvodu, že většina zákazníků spojuje více objednávek/předobjednávek do jednoho balíčku. Což umožňujeme a je to velká výhoda a možnost, jak ušetřit na poštovném. Jakmile již máte všechny své objednávky skladem a uhrazené, stačí UZAVŘÍT (uhradit dopravu) na našem webu a všechny je společně odešleme v jednom balíku. Uzavření je vlastně pokyn pro nás, že již chcete svoji objednávku odeslat.
Je možné spojit moji předobjednávku z FB a objednávku z eshopu do jednoho balíčku?
Ano, je to možné a spojujeme je běžně. Zde je důležité, aby byly všechny objednávky vytvořené z jednoho mejlu, aby se nám tzv. propojily.
Je možné spojit moji předobjednávku z FB a UZAVŘENÍ objednávky do jednoho košíku (jedné objednávky)?
Ne, tohle bohužel možné není. Na předobjednávku již máte výzvu k platbě, je tedy již vytvořená a do košíku nijak přidat nelze a UZAVŘENÍ objednávky se vytváří vždy zvlášť (viz. Otázka č. 3).
Můžu sečíst částku za objednávku a částku za poštovné a poslat jako jednu platbu?
Ano, částky je možno sečíst, ale nevidíme to úplně rádi, protože se nám potom platby nespárují v systému s vašimi objednávkami, dohledáváme je ručně a čas odeslání se o něco protáhne.
Najdu někde, co vše mám u vás objednáno?
Všechny již zaevidované (odeslané, zaplacené, čekající na úhradu) objednávky najdete na svém profilu na www.barevnesiti.cz. Samozřejmě v případě, že u nás máte registraci. Co se týče zatím nezaevidovaných, tak k těm přístup nemáme, doporučujeme proto pro lepší přehlednost si své objednávky zapisovat, screenovat či jinak značit.
Co je registrace a proč se mám u vás registrovat?
Registrace je vyplnění a uložení vašich údajů na našem webu a je potřeba proto, abychom mohli spárovat vaše předobjednávky z FB s vámi a poslat vám po naskladnění látek faktury na email. Získáte díky ní tedy možnost nakupovat v předobjednávkách, přehled veškerých svých uskutečněných objednávek a také pěknou věrností slevu po splnění určitých limitů.
Kdy bude látka skladem?
Pokud objednáváte z eshopu, tak tam jsou všechny látky skladem. Pokud se však jedná o předobjednávku na FB, tam se většinou čeká, někdy kratší dobu, někdy delší dobu. Vždy tuto informaci alespoň přibližně uvádíme u dané objednávky (fotky).
Můžete mi počkat s platbou?
Ano, odložit platbu není po vzájemené domluvě problém. Stačí napsat na náš email objednavky@barevnesiti.cz a uvést datum, dokdy byste si přál/a platbu odložit.
Posíláte na dobírku?
Na dobírku bohužel neposíláme.